Er zijn wel wat méér merkwaardige moordzaken geweest. Velen ervaren deze moordzaak niet als merkwaardig.
Alsof dit de enige moordzaak/verdwijning is die 'opvallend' stil is in de pers...
Volgensmij 4 nutteloze, als ik je vooringenomenheid lees.
Je vindt het blijkbaar zéér grappig dat onschuldige mensen onschuldig opgesloten zitten, hun vrouw kwijtraken, hun werk kwijtraken, alles kwijtraken omdat, zoals je zelf zegt, een tipgever zich vergiste ?? Jouw rechtvaardigheidsgevoel is zo goed als onbestaande, vermoed ik ?
Waarom vind je dit weeral 'super' ? Is een normale straf niet meer dan voldoende ? Of moet je gestraft worden voor leugens ? (Wat trouwens wettelijk is toegelaten voor verdachten.) Of is het omdat het een junkie is en een hoertje en een leugenaarster, dat voor jou die dubbele straf dan zowiezo gerechtvaardigd is ??? Wellicht had je liever een driedubbele gehad, niet ?
Lang leve de 'objectieve' journalistiek !
Als de pers dus schrijft (cfr. Douglas De Coninck) zal het zékér niét waar zijn, zeg je. Als de pers zwijgt, zal het volgens jou béslist waar zijn.
Eigenlijk heb je liever lege kranten, dan volle kranten... Rare hersenkronkel....
Na de lezing van het vorige, zonder ondersteunende linken, heb ik écht géén nood om een regio-linkje te lezen, om jouw fantasie-wereld-fantasme-kronkel te lezen, laat staan zelfs maar dat die kronkels te willen begrijpen.
Weet je, wellicht zijn hiervoor genezingspillekes bij de apotheker te verkrijgen...