Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea
Lap, de linkse sans arguments beginnen weer met persoonlijke aanvallen.
|
Ik heb het hier al een aantal keer laten vallen maar neem het je niet kwalijk dat je het niet hebt opgemerkt. Ik ben een rechtsgezinde liberaal. Ik heb geen enkele (NUL) affiniteit met de sossen, de commies en andere spiritisten. Dit neemt niet weg dat ik geen enkele goedkeuring heb voor het fascistische beleid van de VS.
Citaat:
Ja, mensen zijn soms op hun hoede, als er continu gedreigt wordt. Jij bent trouwens degene die de nieuwe dreigementen hier op het forum kenbaar maakte.
|
Ik maak ze inderdaad kenbaar om alweer aan te tonen dat FBI, CIA, MI5, ... en zovele andere veiliheidsdiensten ons alweer een rad voor de ogen aan het draaien is.
Ze trachten ons bang te maken met de terreurdreiging.
Ze organiseren van tijd tot tijd een aanslag (9-11, London, Madrid, Bali, ...)
En wij laten ons neuken waar we bij staan, wij laten ons in de luren leggen zodat zij wetten kunnen doorvoeren zonder tegenstand van de burgerbevolking, ah ja want de burgers, die zijn bang, die zijn tevreden dat er machtshebbers zijn die het zo goed met hen voor hebben.
Citaat:
Ik geef mensen geen ongelijk dat ze wantrouwig worden. Alleen: wie creëert het?
|
Hele, hele goeie vraag Boadicea, verdomd goeie vraag!
Citaat:
Ik zit er niets mee in wat vrijheid prijs te geven, als ik mijn land er een stukje veiliger mee kan maken, want als we de media mogen geloven wemelt het hier van de terroristen.
|
Je slaagt alweer nagels met koppen: "
als we de media mogen geloven". Niet (NIET) doen Boadicea, geloof er geen bal van of zet steeds een kilo zout in de buurt wanneer je het nieuws bekijkt
Citaat:
Zijn we niet meer bang genoeg van Al-Quaida, komen ze wel met het BBET af.
Met andere woorden: stapt er een kaalkop op de tram, moeten we ook allemaal gaan lopen. Die moet volgens bepaalde bronnen nog gevaarlijker zijn.
|
Je maakt de juiste analyses
Citaat:
Het is onzinnig. Ja, onze wereld is er niet veiliger op geworden en mensen met verschillende culturele waarden en normen verplicht samen laten leven, maakt het er niet veiliger op, maar overroep de dingen nu niet.
|
Het samenleven van verschillende culturen heeft geen enkel direct gevolg op de veiligheid, het is de polarisatie die ons door de machtshebbers en de media in de strot wordt geduwd die het onveiligheidsgevoel creëren.
Citaat:
Ach ja, ik neem regelmatig het openbaar vervoer en dan nog wel lijnen waarop het wemelt van de moslims. En nee, ik ben niet bang van hen. Ik erger me meer aan automobilisten die een gevaar op de weg zijn en een gevaar zijn voor iedereen op de tram of bus.
|
Hier antwoord ik liever niet op