Los bericht bekijken
Oud 8 juli 2002, 06:46   #10
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Gobelijn!
Kom je de boel hier ook dronken voeren?!?!
Dit kan ik niet toestaan, en daarom zal ik als alternatief eens een fijn watertje bespreken.

Spa blauw uit glazen flessen.

In een glazen recipiënt gepresenteerd, merken we onmiddelijk de kristalllen briljant-heldere tinten van dit water op. Volledig transparant en ongekleurd, wat niet wil zeggen 'kleurloos'! Geen viscositeit door de afwezigheid van suikers en alcohol, en zo hoort het!

Wanneer we het op de juiste temperatuur degusteren, (geen ijs van kraantjeswater!) dan constateren we onmiddelijk een perfecte zoetzuurbalans. Een bijna onmerkbare zouttoets (volledig binnen de aanvaardbare tolerantiegrenzen) en een afwezigheid van bitter in welke vorm dan ook.
Een aanvankelijke indruk van enige schraalheid in textuur en een initiëel minder mollig aanvoelen, wordt bij het doorslikken volledig teniet gedaan, wanneer we een forse retronasale gewaarwording beleven, waarbij de minerale rijkdom die dan in onze caviteiten tevoorschijn wordt getoverd, menig Chablis in het niet doet zinken. (Deze laatste drank degusteer ik enkel druppelsgewijs en alleen ter vergelijking en studie!!!!)

Als we dan ook nog de bijzonder lange afdronk die dit belgische watertje ons bezorgt, in overweging nemen, dan kunnen we gewagen van een onmiskenbare topper.

Een aanrader van Superstaaf®
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden