Los bericht bekijken
Oud 13 november 2006, 23:58   #411
AEvanLoon
Gouverneur

AEvanLoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca Bekijk bericht
Er is helemaal geen campagne tegen de persoon van Firestone. Ik heb niks tegen haar, alleen tegen de methodes die ze er al te vaak op nahoudt. Het is hier meermaals aangehaald en het is de waarheid Van Loon, leg je er bij neer, het zijn niet enkel wij die daarop hebben gewezen. Van de moment dat Stone post op een toon waarop anderen posten doen wij dat ook.

Als jij veralgemeent of ridiculiseert krijg je toch ook een ander toontje van ons dan wanneer je simpelweg met argumenten komt? Waarom zou dat bij haar anders zijn?

Ik zei het daarnet nog over het geval Parcifal. Als je krek hetzelfde reageert naar hem of naar Firestone krijg je bij haar een hele andere reactie en vervolg van de discussie. Pagina's lang naast de questie. Dat zal bij bvb. Par nooit voorvallen. Dat is niet omdat Par minder goed debatteert, wel omdat hij eerlijker debatteert.

En de dag dat Firestone het bij de argumenten houdt moet nog aanbreken.

Het gaat er hem niet om dat ze iemand op fouten wijst Van Loon, hoe vaak nog? Als je fout zit zit je fout... We winnen daar ook helemaal niks mee.
Ik wil helemaal niet dat ze ophoudt met mij op mijn fouten te wijzen, ik wil net dat dat het enige is wat ze doet, en dat ze niet gaat veralgemenen, verwijten, belachelijk maken, die zaken combineert...Het wordt tijd dat je je ogen eens opendoet Van Loon en ziet hoe ze te werk gaat.

Het maakt een normale discussie onmogelijk en posts zijn eigenlijk veel krachtiger zonder die zaken, maar jij trapt er in Van Loon.

Een objectieve waarnemer neemt wat anders waar Van Loon. Dat is gebleken toen neutrale "toeschouwers" hun ongenoegen uitten over Firestone en hoe ze te werk gaat.

Toen ik daarnet zei Truth Hurts was dat omdat Par zei dat hij wat ik zei vernederend vond. Ik vind wat je zegt niet vernederend of pijnlijk of wat dan ook. Dat neemt niet weg dat het fout is wat je stelt, maar de waarheid zal mij in elk geval nooit pijn doen op de manier dat je het hier voorstelt. Als iemand gelijk heeft geef ik het wel toe.
Noem dan eens eindelijk een paar neutrale "toeschouwers" die hun ongenoegen geuit hebben over de tussenkomsten van Firestone.
(En ik hoop dat u de "werkgroep Morkhoven" niet bedoelt.)