Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duym
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Ik vond die ezel anders ook leuk.
Alleen jammer dat hij koppig achter de kerk bleef staan.
Philippe heeft hem daardoor niet te zien gekregen en zelfs van zijn gebalk niets gehoord. 
|
Ik stond naast die ezel (waar anders) en hielp Christel even om dat (stinkend) beest in bedwang te houden. Op een gegeven voegde zich bij onze groep een kerel met een groen vlag waarop een soort nazi-symbool stond (zwarte cirkel met zwart kruis erover).
Filip Dewinter kreeg dat in de mot en beval dat vlag onmiddellijk te verwijderen. Niet alleen het vlag verdween, maar ook de persoon. Het was niemand van ons, maar een Nederlander zoals ik later hoorde.
En wat ik nu zeg zweer ik op het licht in mijn ogen: geruime tijd later zag ik in een vere menigte dat vlag opnieuw opdagen. Die kerel had gewoonweg gans de tijd meegelopen met de NVA'ers. Ik zei nog tegen een mede-Blokker: ofwel is de NVA van lotje getikt, ofwel zien zij de ernst van de zaak niet in.
Nu denk ik er nog anders over. Elke stem is voor de NVA is een stem, vlag of geen vlag. Het Vlaams Blok heeft immers het zogezegde patent op fascisme, de ander zijn hierin onaantastbaar.
Dat voorstel van een onderkoning vind ik niet grappig. Of... het is toch als mop bedoeld zeker???? Pfffff, ik denk dat ik een dagje ouder word. 
|
Die kerel met die vlag zoals je zegt, dat waren een aantal (4 ofzo) groene rechtse betogers. Ik was er zelf bij in Leuven met de N-VA, en die kerels liepen gewoon bij ons in de buurt, maar zeker niet samen met ons. Wat moesten we dan doen? Hen in elkaar slaan of wat? Ze hebben evenveel recht om hun ongenoegen te uiten. Maar het was dus zeker niet zo dat zij bij de N-VA-delegatie hoorden.