dat niemand gedwongen is om zelfs de meest noodzakelijke basisbehoeften ( zoals bvb water ) aan te kopen is je reinste baarlijke nonsens en zelfs het kleinste kind kan dit begrijpen
je kan die stelling niet hard maken en deze stelling volhouden degradeert iemand tot de staat van mentale minderwaardigheid
desnoods daag ik je uit ( dan heb ik een job voor je of noem het een behandeling tegen mentale minderwaardigheid )
we zetten je in een vreemde stad ergens zonder geld
en we gaan zien hoe lang het duurt voor je begrepen hebt dat je in deze wereld wel degelijk verplicht bent sommige dingen aan te kopen
om te beginnen !
de ganse behandeling omvat veel meer natuurlijk
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 14 november 2006 om 18:28.
|