Discussie: De grote 9/11 topic
Los bericht bekijken
Oud 15 november 2006, 00:52   #1258
democratsteve
Minister-President

democratsteve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Eti, zoals ik schreef, ken ik de repliek van Hoffman.
Dat je teksten van Hofmann kent, neem ik aan, ik heb ze dikwijls genoeg hier gepost. Ik wil er wel even aan herinneren dat niet U (of iemand anders) hier ooit één word hebt weerlegd van Hoffman's bevindingen.
Ja, Firestone (uw vriendin die AL onze posts weerlegd ) heeft 'm ooit dom genoemd of zoiets, maar verder is ze niet gekomen.
Bon, wat de rest van je betoog betreft.
Citaat:
Hoe kan je op een redelijke manier verklaren dat een (zogezegd) door explosieven geïnitieerde instorting van WTC1 en 2 startte op EXACT de plaats waar de vliegtuigen de torens raakten.
Hierin bevestigt u dat u niet zo goed op de hoogte bent van wat je nu wel en niet kan bekomen door een CD. Tuurlijk kan je via CD bepalen w�*�*r je deinstorting laat beginnen.
Citaat:
Een plaats waar dus naast significante structurele schade ook enorme hitte werd ontwikkeld gedurende een vrij lange tijd.
Nu eerst een vraag aan U: Heb jij enig idee van hoe die Torens er vanbinnen uitzagen?
Ik denk het niet, want waar haal jij het vandaan dat die explosieven niet op een "beschermde" plaats zouden zijn kunnen aangebracht.
Jij gaat zomaar van de veronderstelling uit dat waar de vliegtuigen zijn binnengevlogen automatisch de gehele verdieping in de fik heeft gestaan, of wat? Want daarover geven zelfs de officiele rapporten toe dat ze dat niet kunnen weten.
Citaat:
Dat is het argument dat moet verklaard worden.
Wat bij deze dus is gedaan.
Maw, het feit dat er een vliegtuig is binnengevlogen en er brand is geweest, geeft absoluut geen garantie dat er geen explosieven kunnen aanwezig geweest zijn.
Enfin, aangezien we 't toch weer over Hoffman hebben, misschien wordt het eens tijd dat iemand van jullie eens ingaat (iets weerlegd?) op de INHOUD van wat Hoffman allemaal zegt. Want dat heb ik hier nog NOOIT gezien.
Voor de outsiders: Jim Hoffman is de persoon die ik het hoogst acht in de gehele 9/11-beweging. Hij is verstandig, integer, apolitiek, en z'n analyse's van de officiele WTC rapporten zijn verhelderend.