Los bericht bekijken
Oud 11 oktober 2003, 11:04   #3
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter

lamenielachen's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar lamenielachen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Ik hoop dat het niet erger wordt. Maar ik vrees van wel. Vergeet niet dat België niet gewoon een 'andere mening' had met betrekking tot de Irak crisis, want dat wordt nog aanvaard (al is het met tandengeknars). Het probleem is dat België twee jaar lang niets anders heeft gedaan dan dwarsliggen, pesten, negatieve commentaar geven, en nog arrogant ook. Over alles wat van ver of dichtbij te maken had met de V.S.

Ik zal nooit vergeten hoe Louis Michel, na eindeloze dwarsliggerij en pesterijen, nog twee tot driemaal toe de op tv doodleuk kwam vertellen dat hij 'absoluut geen reden kan bedenken waarom de genocidewet zou moeten worden veranderd of afgeschaft'. Zelfs na de afschaffing bleef hij doordrukken.

België draagt er nu de gevolgen van. Al is de politiek meestal geen hoofdargument in economische zaken, het weegt zeker door bij beslissingen.

En de Belgen hebben diezelfde idioten herverkozen. Elk volk heeft de leiders die ze verdient.
Sorry, ikke niet zulle.
Al lang heb ik dit voorspeld. Die bende hoogheidswaanzinnigen die ons nu regeren hebben toch geen voeling met de burger, de economie of met enig gevoel van schaamte. Ik onderga dit met lede ogen. Maar ja volgens die heren is dit "democratisch". Ik heb eveneens al lang voorspeld dat schoolmeesters, advokaten en nu ook "vedetten" niet de ideale leiders zijn. Ondertussen is het visa kaarten zaakje daar in Antwerpen ook op een sisser afgelopen en blijven oneerlijke praktijken ten laste van de bevolking ongestraft. Zal wel zijn dat die Amerikanen niet meer in België geloven. Ik wel, maar met andere leiders met politiek fatsoen en verstand van economie.