Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Superstaaf®
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CyCe163
Ons voortplanten is wel degelijk onze 'missie' op deze aardbol aangezien wij in principe niets meer zijn dan dieren die door toeval hoger ontwikkelt zijn dan andere dieren
|
Rare redenering.
We zijn dieren en dus is onze missie de voortplanting.
Zijn de lagere diersoorten reeds van die missie op de hoogte gesteld?
|
euh, wat is dit nu voor een domme vraag?
Elk levend wezen op deze aardbol (de mens even buiten beschouwing gelaten) is instictief aangelegd om zich in eerste instantie voort te planten. Een dier berust zuiver op zijn instict, net zoals in geval van leven en dood een dier eerst aan zijn eigen leven denkt.
Bij de voortplanting is dit dus ook zo, zij planten voort omdat "in hun genen zit" zeg maar...
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ons voortplanten is wel degelijk onze 'missie' op deze aardbol aangezien wij in principe niets meer zijn dan dieren die door toeval hoger ontwikkelt zijn dan andere dieren
|
Rare redenering.
We zijn dieren en dus is onze missie de voortplanting.
Zijn de lagere diersoorten reeds van die missie op de hoogte gesteld?
|
dat wordt instinct genoemd
|
En wij moeten als 'hogere diersoort' volgens die instincten verderleven?
Laat mij nu gedacht hebben dat zulks niet doen de reden van onze hogere ontwikkeling was.............
|
Hoger ontwikkeld of niet, we blijven in principe dieren. Als je dat niet gelooft mijn jongen, dan mag u naar elfenland gaan en de plaatselijke trol eens vragen wat hij ervan vindt.
Waarom is ons NUT dan anders dan de andere dieren?
Omdat wij zogezegd 'hoger ontwikkeld' zijn?
Omdat wij anders en beter zijn?
Niks van, lariekoek en apekool!
De bedoeling van elk levend wezen is in eerste instantie zich voort te planten. Logisch, toch?
Maar volgens jou is dit dus niet zo...
wat is dan volgens jou wel het nut van het leven, einstein?
soit, terug ter zake
Ik ben eigenlijk geen echte tegenstander van het homohuwlijk. Ik heb niets tegen homo's, dat ze doen wat ze willen, maar liefst uit mijn buurt...