Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renilde
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renilde
Ik werk bij een grote buitenlandse firma, bij ons wordt nogals eens over politiek gepraat, veel van mijn collega's opperen het volgende " eigenlijk heeft dat Vlaams Blok gelijk, maar ik zal toch maar voor Verhofstadt stemmen" Ik heb ook altijd zo gedacht, tot ik vorige verkiezing toch voor het Vlaams Blok gestemd heb, en ik weet nu dat vele collega's dat de volgende verkiezingen ook gaan doen.
|
Eigenlijk hebben ze gelijk, is hetzelfde als zeggen : eigenlijk had Hitler gelijk. Zeg tegen je collega's dat het dommeriken zijn, toen moed in plaats van met de kudde mee te heulen. Geef een kudde bavianen de controle over het atoomarsenaal, en morgen is de wereld om zeep. Da's van toepassing op jij, en je collega's.
|
Wat heeft Hitler hier met te maken?
Waarom zijn wij "dommerikken"?
Zo'n reactie's tonen aan dat ik een goede stem heb uitgebracht dit jaar, en dat ik volgend jaar zeker opnieuw een goede stem ga uitbrengen, hopelijk gaan mijn collega's dat ook doen.
Ik snap niet dat jullie zo haatdragend kunnen zijn.
|
Tjah, kan ik het helpen dat jij hier reclame blijft maken voor een partij die HAAT in haar programma heeft gebeiteld? Als het Blok verzoening, begrip en samenwerking zou pleiten, stemt geen kat nog op die partij. Zonder de vreemdelingenhaat en islamfobie te blijven verkopen als belangrijkste programmapunten van het Blok, zouden ze nog niet de helft van hun stemmen hebben.
|
Dus wanneer ik zeg dat wel 75% van de mensen vinden dat hier te veel vreemden zijn, zijn dat allemaal haatdragers?
Dus die 75 % van de mensen moeten de wil van die 25% ondergaan?
Dus betekend dit dat wij niet in een democratie leven, maar wel in een dictatuur.
Dus ben ik hier iets aan het bijleren, ik moet mede mijn vrienden en collega's overtuigen om voor het Vlaams Blok te stemmen, want ik haat dictaturen.