Los bericht bekijken
Oud 11 oktober 2003, 15:58   #98
Renilde
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renilde
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renilde
Ik werk bij een grote buitenlandse firma, bij ons wordt nogals eens over politiek gepraat, veel van mijn collega's opperen het volgende " eigenlijk heeft dat Vlaams Blok gelijk, maar ik zal toch maar voor Verhofstadt stemmen" Ik heb ook altijd zo gedacht, tot ik vorige verkiezing toch voor het Vlaams Blok gestemd heb, en ik weet nu dat vele collega's dat de volgende verkiezingen ook gaan doen.
Eigenlijk hebben ze gelijk, is hetzelfde als zeggen : eigenlijk had Hitler gelijk. Zeg tegen je collega's dat het dommerikken zijn, toen moed in plaats van met de kudde mee te heulen. Geef een kudde bavianen de controle over het atoomarsenaal, en morgen is de wereld om zeep. Da's van toepassing op jij, en je collega's.
Hitler heeft hier veel mee te maken. De top van de partij, waar jij voor stemt, zijn nakomelingen van dat gespuis en zijn vrienden. We hebben daar een naam voor : Neonazisten.

Ik weet niet dat de top van de partij waar ik voor gestemd heb nakomelingen zijn van dat "gespuis".
Maar wat ik wel gelezen heb hier is dat onze minister-president, de Heer Somers een nakomeling is van dat "gespuis".

Waarom blijven haten, voor iets dat al 60 jaar geleden is?
Vraag dat eens aan je Blok-kopstukken die zich zo nodig komen opgeilen op meetings van het Sint Maartensfonds, waar oostfronters appèl blazen. Of vraag dat eens aan je ex-vicevoorzitter en senator Roeland Raes die wegens revisionisme uit het Blok werd getrapt, en meest recent nog bekende Blokker Siegfried Verbeke die 60 jaar na dato nog altijd beweert dat de Holocaust een Walt Disney story is.

Waarom zeg jij altijd aan je Blok kopstukken e d. ?
Ik ben geen lid van het Vlaams Blok.

Waarom zeg je niets over onze minister-president zijn familie verleden?
Waarom zeg je niets over die minister die moest aftreden om zijn familie verleden, naam ken ik niet meer?

Wie zegt niet dat familie van jou vroeger hier of daar niet in de fout geweest is? We kunnen teruggaan tot Napoleon.

Wat ik wil bedoelen is, stop met die haat, leer verdraagzaam te zijn.
Renilde is offline   Met citaat antwoorden