Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun
Ik heb er acht ten gevolge van 1 post ... jammer maar helaas!
|
Hehe, en waarom? Ik kan me moeilijk voorstellen dat je ze "verdiend" hebt.
Citaat:
Wat me stoort aan een aantal van de mods is dat ze lukraak ergens een post komen droppen zonder iemand te citeren of te melden aan wie het gericht is en wanneer je er ff naar vraagt geen antwoord krijgt.
|
Zeg wel. Ik had een mispost waarbij ik -omdat je 1 letter moet overhouden als je post en dan delete- 1 letter overhield. De H (puur toeval). Par vroeg ludiekerwijs: wat betekent de H: heliumballonnetjes, hallo, helaba?

Daarop verduidelijkte ik dat het een mispost was en postte ik beelden van Illwill met vergezellende commentaar.

Ik kreeg 4 waarschuwingspunten en als uitleg: raadseltjes die op de man spelen hou je beter voor jezelf.

Er was nooit sprake van een raadsel!
Ik heb mijn punten voor schelden/persoonlijke aanval. Ik ga daar niet tegenin, maar de verduidelijkende commentaar van de mods slaat helemaal nergens op!
Citaat:
Het is niet de eerste keer dat er een dergelijke post wordt geschreven terwijl het er in andere draden soms veel (heel veel) erger aan toe gaat.
|
Van wat hangt het eigenlijk af? Wanneer grijpen ze in? Enkel als iemand wat meldt?