[q
Citaat:
uote="Bobke"]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Toen die marokaan werd neergeschoten door een psychisch gestoorde man, hoeveel keer en hoe lang is het toen op het nieuws gekomen!
Heb jij toen ook geklaagd dat er teveel aandacht aan gegeven werd? Dit gebeurt ook elke dag zeker!
Maar het ergste van al heeft men toen duidelijk gezegt na onderzoek dat de man volledig psychisch gestoort was en wat laat men zien op tv? De broer van de doodgeschoten marokaan (of turk) die duidelijk voor heel Belgie zegt dat het een rascistische moord was. Awel dat moest ik maar eens op tv komen verklaren, dat een marokaan of turk na een willekeurige inbraak volgens mijn overtuiging uit rascisme heeft gehandeld. Ik denk dat ik dan beter het land zou kunnen verlaten.
|
Ja, racisme op zich is in mijn ogen al een psychische gestoordheid...
Men was toen idd verassend vlug bij om te verklaren dat die moordenaar psychisch gestoord was: Zulk een ijlpsychiatrie had ik nooit meegemaakt: 't paste wel schoontjes in ieders politieke belangen, natuurlijk...
Aan de moordenaar werd geen aandacht besteed: die werd in 1-2-3 weggemoffeld, maar die enkele gebroken ruiten daarna, d�*t is weken groot nieuws geweest!
|
|
Waarom word er in het nieuws op de vrt er niet bijvermeld dat die dievege die doodgeklopt is door het 5 jongeren van het winkelpersoneel en "omstaanders" allemaal allochtonen waren? Over wegmoffelen gesproken!
En dan nog een ander punt hierover waar nog niemand bij stil heeft gestaan, het waren allemaal jongeren tussen 15 en 18, ik dacht toch dat het doordeweeks gebeurt is, waarom zitten deze niet op school? Zo zullen ze taal inderdaad niet leren, dan kun je nog vele scholen oprichten.
|
Dievegge doodgeslagen?
sorry, ik was een 3-tal weken op vacantie en in dat land weet men België niet liggen, dus in de locale pers werd daar niet over gesproken en vlaamse kranten worden daar ook al niet ingevoerd: ik ben niet op de hoogte van wat er gebeurde. Dus geef ik geen commentaar. Behalve dat ik uit je tekstje meen op te maken dat de winkeleigenaar schoolplichtige jeugd tewerkstelde: is dat geen sociaal misdrijf?
Een moedige zelfstandige die draait op zwartwerkende minderjarigen, is het dat?
|
.............................................. ................. ............. ............... .............. ............... ......... ....... ........... ........ ........
..........
.............
..........
.
|
Je leert bij maar wordt steeds zieliger
Leest u eens wat hier geschreven werd.
http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=5713
Hopelijk ben je verstandig genoeg om zelf je conclusies te trekken zonder dat we dat blauwe knopje moeten gebruiken.
|
Bobke,
Je zou beter persoonlijke aanvallen stoppen :ik viel jou nooit aan.
Zolang die imho nutteloze 150 karaktertekensregel geldt zal ik zorgen voor 150 karakters in mijn tekst en welke dat zijn, is mijn vrijheid! [/quote]
Imagine
Imagine there's no heaven,
It's easy if you try,
No hell below us,
Above us only sky,
Imagine all the people
living for today...
Imagine there's no countries,
It isnt hard to do,
Nothing to kill or die for,
No religion too,
Imagine all the people