Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renilde
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Vraag dat eens aan je Blok-kopstukken die zich zo nodig komen opgeilen op meetings van het Sint Maartensfonds, waar oostfronters appèl blazen. Of vraag dat eens aan je ex-vicevoorzitter en senator Roeland Raes die wegens revisionisme uit het Blok werd getrapt, en meest recent nog bekende Blokker Siegfried Verbeke die 60 jaar na dato nog altijd beweert dat de Holocaust een Walt Disney story is.
|
Waarom zeg jij altijd aan je Blok kopstukken e d. ?
Ik ben geen lid van het Vlaams Blok.
|
Omdat ik een onderscheid maak tussen kaderleden en mandatarissen enerzijds en anderzijds de mindere goden en Blokstemmers. De eerste categorie weet precies waar het over gaat, wat de werkelijke inhoud en konsekwenties zijn van het programma. De tweede categorie weet geen barst en heeft op z'n best een kwart van het VB-programma gelezen, en dan nog enkel de laatste versie.
Citaat:
Wat ik wil bedoelen is, stop met die haat, leer verdraagzaam te zijn.
|
Verdraagzaam zijn voor het Blok dat mijn allochtone vrouw er weer uit wil schoppen zodra het aan de macht is? Ik zit hier te knokken voor ons geluk een voortbestaan hé kinneke! 
|
En wij vechten voor het onze, anders worden we binnen een paar jaar verdrukt door al die buitenlandse culturen. Het Blok vecht ook voor ons voortbestaan en geluk!