Discussie: De grote 9/11 topic
Los bericht bekijken
Oud 16 november 2006, 19:04   #1329
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Diepe zucht.
Als het over CONSPIRATION THEORIES gaat, wat hier effectief zo is, ben
ik geen believer.

Het officiële verhaal is vooralsnog geen conspiration theorie, ergo ben ik geen believer.

Capice?
Net wel, jij gelooft het officiële verhaal WEL, jij bent een believer, ik geloof het NIET, ik ben een disbeliever.

Capice BIS?

Citaat:
Over de kabels : daar weet ik wel iets over.
Kilometers kabel per verdieping is gewoon een onontkoombaar feit, als je het aantal columns en de oppervlakte van de WTC-torens bekijkt.
Parcifal, ik heb geen enkele (nul) meter kabel nodig om een aantal perfect getimde explosies te laten plaats vinden. Ik kan zelfs met 1 signaal alle explosies laten plaats vinden die ik in een bepaalde timing heb opgezet. Remote noemt men zo iets dacht ik
Citaat:
Daar kan je echt niet over discussieren.
Ik als disbeliever dus wel
Citaat:
En die schatting van vierhonderd kilo RDX : daar moet je echt geen expert voor zijn. Gewoon een optelsom maken. Dat lukt mij nog net, dank je.
Ik heb niet één seconde getwijfeld aan jij optelvermogen, wel aan jouw kennis van CD, sorry.
Citaat:
Onderzoeksteams hebben herhaaldelijk zwart op wit aangetoond dat geen explosieven nodig waren voor de instorting van WTC1 en WTC2.
(remember bvb. Zembla, om er maar 1 te noemen?)
Voor WTC7 weet ik het niet vanbuiten.
Jij gelooft dus in een mysterie, niet ik.
Je weet hoe zwart-wit ik over dat zwart op wit denk hé, ik ben een disbeliever, in tegenstelling tot jij, de believer.