Discussie: De grote 9/11 topic
Los bericht bekijken
Oud 16 november 2006, 19:14   #1331
Lex Blanca
Minister-President

Lex Blanca's schermafbeelding

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Jij kwam hier af met de "4 verstevigde muren". Maar eigenlijk weet je het niet, en interesseert het je ook niet.
Het interesseert me wel, alleen maakt het me niet uit of ze al dan niet verstevigd waren om mijn besluit te maken. De niet-verstevigde muren zouden een indicatie zijn die wat ik vermoed bijtreedt.
En als je teruggaat naar de post waarover het gaat zul je overigens zien dat ik helemaal geen punt maakte! Er staat trouwens een bij.

Citaat:
Verder dan (opnieuw) omkering van de bewijslast kom je niet. Daar het je niet interesseert zal ik ook geen moeite doen.
Waarom zou het me eigenlijk niet interesseren? Ik ben iets aan het schrijven over dat soort zaken die opgeworpen worden zonder dat ze kloppen. Als dit zo'n geval is wil ik het graag weten.
Dus, graag, doe moeite.

Citaat:
Het is o zo makkelijk terug te vinden, toch herhalen believers en conspiracy-sites al jaren deze zever over 4 (en soms 6) verstevigde muren.
Welke trefwoorden moet ik gebruiken in google?
Pentagon en reinforced walls leveren niks op.
(behalve een quote van Evey -de bouwer- dat ze ijzer in de muren gestoken hebben waardoor levens gered zijn)

Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 16 november 2006 om 19:17.
Lex Blanca is offline   Met citaat antwoorden