Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun
Wrong evaluation.
Tijdens WO II zijn er veelvouden van 6 miljoen aan slachtoffers gevallen, niemand heeft hier gesteld dat de holocaust is uitgelokt door één of andere bevolkingsgroep.
|
Voil�*, nu weet ik duidelijk wat jullie niet stellen. Dan rest hetgeen ik daarna afleidde:
De holocaust was een katalysator in het ontstaan van de staat Israël.
Deze stelling kan makkelijker worden onderbouwd, heeft niks met antisemitisme, NWO of de tegenstelling believers/non-believers te maken. Het is eerder dan een stelling, veleer een politieke evidentie.
Zonder de holocaust had het de Joden veel meer moeite gekost om een eigen staat gerealiseerd te krijgen.
Ik ben al tevreden dat jullie de stelling niet volgen dat de holocaust het middel en de staat Israël het doel was.
Daar waar de Britten na de Eerste Wereldoorlog de Balfour-verklaring nog konden afdoen als een propagandastunt die beantwoordde aan een geest die leefde in het land, daar kon dit na de Tweede Wereldoorlog niet meer.
Om toch nog eens ambetant te zijn: weet je aan welke persoon die Balfour-verklaring was gericht? (Tip: het begint met een 'Roth') [Grijns op m'n gezicht]
By the way...Nog minder dan twee maand werken en ik hoop dat ik geen vervelende vergaderdag als vandaag meer moet meemaken, maar ik vrees voor nog minstens één. Jeezes, zo'n dagen maken me werkelijk p*ssed!
Goh, waar een forum toch niet allemaal goed voor is...Wacht maar tot ik huisman ben, dan heb ik waarschijnlijk geen redenen meer om de frustraties weg te schrijven in inhoudloze reacties zoals deze.