Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door La Chunga
Sorry, dat ik jullie onderonsje even stoor, Lex, Gun en Exodus, maar lees ik hierboven goed dat jullie volgende stellen:
De holocaust werd door de Joden achter de schermen in elkaar gezet, ten einde zichzelf in een slachtofferrol te manoeuvreren zodat een eigen staat - in caso Israël - na het afmaken van zes miljoen Joden niet kon worden geweigerd.
Is dit jullie stelling of heb ik een verkeerde deductie gemaakt?
|
Ten eerste schrijf je hier iets op dat NIEMAND hier bij mijn weten zo heeft gezegd, en tentweede verander je je aanspreektitel in "jullie".
(firestone doet dat ook altijd)
Bon, in ieder geval ben je zo beleefd tenminste te vr�*gen of je je misschien vergist hebt.
Ja dus, verkeerde deductie.
Citaat:
Indien dit jullie stelling is dan hebben jullie hier natuurlijk bewijzen voor en geen aanwijzingen of vermoedens want zo'n beschuldiging mag toch wel hard worden gemaakt. Of niet?
|
Zeer zeker, maar irrelevante vraag omdat dus niemand die beschuldiging heeft geuit. Wel is de vraag geopperd: zou de joodse staat er zo makkelijk zijn gekomen zonder de holocaust?
Dat is een oprechte vraag en ik hoop dat je die ook kan stellen zonder dat daar antisemitisme wordt achter gezocht.
Citaat:
Want eerlijk gezegd, indien jullie dit niet op een significante én vooral meer dan overtuigende wijze kunnen onderbouwen, ja, zeg me dan eens onder welk soort vorsers ik jullie moet catalogeren?
|
Weet je, inweze kan het me geen bal schelen onder welke soort vorsers je mij catalogeert.
Ik zou wel graag hebben dat wat beter léést.