Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re
De zaken waarover Jan vdB met Firestone aan't discussieëren is zijn zaken waar ik niet voldoende kennis van heb, dus laat ik het over aan personen die deze kennis wel hebben, zoals bv Firestone.
|
Ik vraag je niet om deel te nemen aan de discussie, maar wel om op een niets aan de verbeelding overlatende post van JvdB te reageren met de opmerking dat je zijn ideeën absurd en belachelijk vindt. Rechtstreeks dus.
Citaat:
Een andere mogelijkheid is dat 99,999% beseft hoe absurd die stellingen zijn dat ze inzien dat het niet nodig is om er tegenin te gaan?
|
Dat is een gemakzuchtige veronderstelling die op niets gebaseerd is. Negationisme en antisemitisme duiken veel vaker op dan jullie het willen doen uitschijnen. En het kost helemaal geen moeite om zo'n mensen te laten weten dat je hun ideeën absurd/belachelijk/gevaarlijk of whatever vindt.
Citaat:
En uw bewijzen zijn.....?
|
Geloof jij ook in het "wir haben es nicht gewusst" verhaal dat velen na de holocaust ophingen? Iedereen zag hoe joden werden behandeld en dat joden werden gearresteerd en gedeporteerd. Slechts weinigen hebben daar iets aan proberen te doen. Denk je nu echt dat het niet anders zou gelopen zijn als de zwijgende meerderheid zich ook had verzet???