Los bericht bekijken
Oud 16 november 2006, 22:20   #342
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
maw er is volgens hem geen duidelijk bewijs voor het bestaan van gaskamers, dus er waren geen gaskamers
Of, volgens hem zijn bepaalde getuigenissen niet accuraat.

Citaat:
maw er is volgens hem geen bewijs voor een "campagne", dus er was helemaal geen plan voor het uitroeien van joden (en sorry hoor maar de inhoud van die Wannssee-conferentie laat helemaal niets aan de twijfel over hoor en daarvoor moet je niet eens alle woorden begrijpen)
Of er een plan was of niet veranderd aan de zaak volgens mij bitter weinig, als iemand beweerd dat er geen plan was moet'm nog steeds de andere zaken zien te verklaren. Wat de inhoud van de Wannssee-conferentie betreft, ik heb die teksten niet gelezen, en dat hoeft ook niet om de holocaust te herkennen als zijnde feit en niet fictie.

Citaat:
Daarom dat ik hem expliciet en tot twee maal toe de vraag heb gesteld of hij het bestaan van de holocaust, gaskamers en de plannen tot uitroeiing van de joden erkent. En die vraag negeert hij natuurlijk.
Wat zijn goed recht is.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden