Los bericht bekijken
Oud 12 oktober 2003, 12:20   #152
Peter De Ryck
Banneling

Stuur een bericht via ICQ naar Peter De Ryck Stuur een bericht via Instant Messenger naar Peter De Ryck Stuur een bericht via MSN naar Peter De Ryck
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Superstaaf®
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nello
Overigens, PDR is niet opgestapt omwille van ons programma,

Ben jij dat wel zeker?
Dhr. De Ryck verliet toch ook het Vlaamsblok omdat hij zich niet meer in hun standpunten kon vinden?
Hij is (volgens één van zijn avatars althans) anti-monarchist

Niet echt parallel met de BuB-ideologie als je het eens van nabij beschouwt, gezien de recente rukken naar rechts.

Citaat:
maar omdat we hem niet inneens tot grote chef wilden maken...
Dat is natuurlijk met modder gooien zonder verder bewijs.

Ik kan niet geloven dat iemand als Peter De Ryck zomaar direct een leidende positie binnen BuB zou willen afdwingen hebben.
Zelfs ex-Vlaamsblokker Ignace Lowie werd door de CD&V eerst een tijdje in 'quarantaine' gehouden om te 'ontluizen' vooraleer hij liefdevol in de partij-armen gesloten werd.
Waarom zou een ex-separatist dan zo naïef zijn om op een minimum van tijd te verlangen door te dringen tot de hoogste cenakels van de BuB-macht.
Zoveel naïeviteit kan ik van niemand echt geloven.......

Ik heb persoonlijk mijn lidmaatschap opgezegt binnen het VB.(de reden waarom,heb ik voldoende keren geëxpliceerd op het forum)

Ik ben nooit officieel door de partijleiding van het Vlaams Blok uit de partij gezet.

Deze opmerkingen zijn zuivere laster wat men niet kan staven.
Peter De Ryck is offline