Los bericht bekijken
Oud 19 november 2006, 14:46   #574
puud
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Wat een onzin. Ten eerste, bewijst deze thread zelf al dat discussie - ondanks het bestaan van de negationismewet - mogelijk is. En ten tweede lever je het perfecte bewijs dat eventuele discussie daaromtrent er ook zou zijn als er geen negationismewet zou bestaan.
Men kan men wel discussiëren over het nut/onnut, zin/onzin van de negationismewet maar niet over de holocaust omdat het bij wet verboden is. Als ik hier enkele ‘bewijzen’ plaats van die site met de vraag die te bespreken dan krijg ik onvermijdelijk een ban en wordt mijn post verwijderd.
Citaat:
Overigens is een discussie met negationisten compleet zinloos, aangezien zij uitgaan van het feit dat alle bewijzen ofwel propaganda ofwel foutieve interpretatie zijn. Zoals ook nogmaals in deze thread duidelijk blijkt. Het wordt namelijk al snel een dovemansgesprek.
Dan stel ik voor het forum van Politics.be te sluiten want in binnenland, buitenland, partijdiscussies, maatschappelijke discussies, vreemdelingenzaken en godsdienst heb ik zelden of nooit iemand gezien die zijn standpunt verlaat en zijn (discussie) tegenstrever gaat volgen. Het mooiste voorbeeld is deze draad. Nog geen enkele voorstander van die wet heeft een tegenstander kunnen overtuigen. En omgekeerd.
Citaat:
En op het internet vind je trouwens gelukkig nog veel meer argumenten tegen de negationistische pseudobewijzen dan negationisme zelf. Je moet het alleen willen zoeken en lezen natuurlijk!!!
Lees wat ik geschreven heb want mij moet je niet overtuigen van de realiteit van de holocaust. Als iemand, die praktisch niets weet over WO II, dat artikel van Arthur King leest en daar vaststelt dat zwart op wit ‘bewezen’ is dat de holocaust een fabel is waarom zou hij nog verder zoeken op internet. Dank zij die idiote wet is er nog een negationist erbij.