Los bericht bekijken
Oud 20 november 2006, 08:57   #528
AEvanLoon
Gouverneur

AEvanLoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca Bekijk bericht
Hoe vaak ga je onzin nu nog herhalen Van Loon???
De NWO is NIET! Joods!
Na al die verduidelijkingen kom je hier nog maar eens mee af.
Wij hebben dat nooit! beweerd. Bovendien beweert Exo NIET dat het is verzonnen!!

Wij hebben dat niet! beweerd, dus jij hebt het alleszins niet bij het rechte eind.
Toch toch. Jullie insinueren dat, in navolging van de Amerikaanse conspiracy-sites, zonder zo onvoorzichtig te zijn het klaar en duidelijk onder woorden te brengen.
Een paar dagen geleden zijn jullie serieus door de mand gevallen met jullie uitspraken over het NWO-gehalte van Hitler ("gecontroleerd en gesponsord door joodse bankiers") en Thule.
Zie de discussie die ik heb samengevat met letterlijke citaten in mijn post n° 482 van deze thread.

Bovendien hebben jullie (minstens Lex, exodus en pindar) enkele maanden geleden dagenlang volgehouden dat de NWO-samenzwering de procedures en technieken volgt die beschreven zijn in de (ca. 1900 door antisemitische conspiracy-believers als waarheid gelanceerde vervalsingen van de) Protocollen van de Wijzen van Zion.

Wat jullie niet graag toegeven (daarom suggereren en insinueren jullie het tegenovergestelde) is dat de nazis (mee) de bedenkers en exploitanten zijn van de grote NWO-samenzweringshypothese. De bestrijding van die elite van joods-maçonieke samenzweerders was hun belangrijkste bestaansreden en de kern van hun ideologie.
Die conspiracy-ideeën vinden vooral nog navolging in Amerikaanse sites en tv-shows omdat in dat land het neonazisme, het negationisme en het racisme niet bij wet verboden zijn.

Bovendien merk ik steeds concreter, hoe meer ik ik mij verdiep in de hypotheses van de NWO-believers door de eeuwen heen, dat het precies die believers zijn die zich (zoals de nazi-top) laten meeslepen door occulte en esoterische, geheime en pseudogeheime cultus-adepten.

Ze schrijven die esoterische dweepzucht zonder enig bewijs toe aan de werkelijk heersende elites (de filosofisch nogal nuchtere militair-industrieel-financiële machthebbers) om hun eigen geloof in dat soort mistige wereldbeelden te verdoezelen.

Laatst gewijzigd door AEvanLoon : 20 november 2006 om 09:25.
AEvanLoon is offline   Met citaat antwoorden