Los bericht bekijken
Oud 20 november 2006, 14:28   #531
Hertog van Gelre
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Wij insinueren dat NIET!!!!!.
Dat doe je duidelijk wél. Dat niet alleen, je zegt het zelfs letterlijk.

Maar het is vooral zo teleurstellend. Ik volg de NWO-draad vanaf het begin, al meer dan een jaar.
In dat jaar is er:
- Niets bewezen;
- Niets aangetoond;
- Zelfs niets aannemelijk gemaakt.

Er vallen hier grote woorden over een NWO. Alles wordt verbogen en omgevormd om het maar in jullie theorieën te laten passen. Vooral gerecyclede en misbruikte informatie. Zelfs de werkelijkheid wordt aangepast indien nodig.

In jullie luiheid kunnen jullie alleen nog maar copy/pasten van bedenkelijke sites, ongeacht hun herkomst, waarbij dan ook nog wordt beweerd: 'Wat ik citeer daar sta ik achter' (Pindar).
Anderen, zoals jij, insinueren erop los, gebruikmakend van elke roddel die er op haatsites is te vinden. Lex vindt een bron al betrouwbaar als er ergens maar iets is wat er klopt. (De 'legislatuur' van Cooper).
Daarbij is er niets nieuws onder de zon. Sterker nog, veel van jullie bronnen baseren zich op eeuwenoude haatschriften die al tientallen malen weerlegd zijn of aangetoond dat het vervalsingen betreft. Dat je daarmee juist alle voorgaande strevers naar nieuwe wereld ordes ondersteunt heb je niet eens door.

Daarmee diskwalificeer je jezelf direct als onderzoeker. Als je dát al niet herkent, hoe kun je dan ooit een écht complot aantonen? Man, het gebeurde zelfs onder jullie neus, op deze draad. Eén van je mede-posters zit in een werkgroep die er een gewoonte van heeft gemaakt anderen te beschuldigen van feiten waarvoor (de voorzitter van) die werkgroep nu zelf is veroordeeld. Hij werd liefdevol in jullie midden opgenomen omdat hij met jullie zat mee te kwekken. Natuurlijk met zijn eigen agenda maar ook dát hadden jullie niet door.

Ik zit al een jaar te wachten op bewijzen maar de NWO krijgen jullie niet rond. Misschien zou je opnieuw kunnen beginnen met iets eenvoudigers en/of dichter bij huis? Wat dacht je van de Bende van Nijvel?
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden