Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Argusx43
Wat ik vooral eens zou willen weten wat de meesten hier ervan denken, over de microship die zou men wil bij iedereen inspuiten . Dat is wat ik meer en meer hoor zeggen op het internet dat dit binnen een paar jaar werkelijkheid zou kunnen zijn, vooral in de VS.
Ik zou het willen weigeren . En jullie?
|
Ik ook! En waarom? Omdat, ook al zeggen ze dit nu niet, ze je met de chip kunnen 'besturen'. dwz ze kunnen je depressief maken, sexueel opgewonden, geen sexualiteit, agressief maken (doen ze nu ook al met ELF en het eten) etc etc.
Als we de chip in ons hebben zijn we er geweest en zijn we helemaal de slaven van de illuminati. Vergeet niet dat de techniek die ze hebben veel verder gevorderd is dan wat ze in het publieke domein toelaten.
Verder zullen we de komende tijd zo gemanipuleerd worden dat wij de chip gaan vragen. Dat is een van de reden achter de verdwijningen die je zoveel op het nieuws ziet tegenwoordig. Vooral bij kinderen want dat ligt emotioneel veel gevoeliger. Straks zullen er mensen zijn die zeggen dat het a-moreel is om geen chip in je reet te hebben!
(vergelijk met de vaccinaties, bereslecht, maar DAT mag je niet zeggen en je bent amoreel als je je kind geen vaccinaties geeft, ja ja)
Ik zeg het nu echter tegen mensen om me heen en op straat en vraag ze of ze aan me willen denken als het zover is. Want de meeste geloven er helaas niets van, of willen er niets van geloven. Mocht het zo ver zijn hoop ik dat er weer wat ogen op gaan.
Nuff said
Pin d'Ar