Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Samrah
Even lachen bij reactie van Bobke: wet veranderen? Ik denk dat jij nog veel mag doen voor jou ooit het recht zou krijgen om de wet te veranderen. En zolang jij de wet niet kan veranderen, zou ik moest ik jou zijn (gelukkig ben ik dat niet, anders had ik mezelf van kant gemaakt) maar leren leven met die "vreemde" mensen. En dat gezever van grootouders.. Mijn grootouders hou je hierbuiten, daar gaat het niet om. Grootouders bepalen ook niet of dit mijn land is of niet.
En Stef Leeuwenhart: ik zit niet in Irak, noch in Israël of Palistina, ik zit in België. En ook typische: ik zeg iets maar omdat je niets zinnig terug kan zeggen, probeer je mij te raken door moslims uit te lachen (homor en moslims gaan niet samen, denk maar aan cartoons..)
Wie in Godsnaam begint hier over humor of over cartoons??!! Is dat je reactie op het feit dat ik zeg dat het hier ook MIJN land is.. Probeer mij te raken door iets zinnig te zeggen, en niet door mijn broeders uit te lachen.
|
Als het uw land is zijn dan niet alle Belgen uw broeders???
Of wordt dat alleen bepaald door de manier wie ge wel of niet als broeder wil zien?