Los bericht bekijken
Oud 22 november 2006, 23:00   #151
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
Ik snap het toch niet ze. Vlamingen mogen alles, plegen ze criminele feiten dan zijn het helden., maar buitenlanders moeten hun aan de wetten houden?

Het Vlaams blok heeft herhaalde malen criminele feiten gepleegd, is genoeg gewaarschuwd. maar wat doet het vlaams blok? Lustig verder doen. Ik snap niet dat ze enkel maar palaveren over dotaties. Gevangenisstraffen zijn op zijn plaats. We spreken hier over figuren die blijven criminele feiten plegen ook al zijn ze meerdere malen op de vingers getikt. Er is dus geen kans op verbetering of dergelijke.

De enigste oplossing voor het racisme probleem is het voltallig bestuur van het VB in den bak te draaien.

Ik zou als burger eens zoveel criminele feiten moeten plegen en ik zat allang vast. Maar deze bende verstopt zich achter een democratisch schild. Het moet onmogelijk worden gemaakt voor criminelen om nog langer te zetelen.
Sorry dat ik het zeg, maar wat u beweert in bovenstaande posting slaat gewoon nergens op. Het is niet alleen onjuist het is zelfs onwaar.

En dan als klap op de vuurpijl:
Citaat:
...De enigste oplossing voor het racisme probleem is het voltallig bestuur van het VB in den bak te draaien...
Tja? Van simplisme geproken.

erg. Heel erg.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden