Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382
Kijk het vervolgen van mensen die stempelen kan niet volgens mij,ook dwangarbeid vind ik totaal fout
Maar mensen die in de armoede moeten leven terug zin geven in het leven kan wel volgens mij
Dus mensen die lang in de armoede leven terug motiveren om te werken moet zeker kunnen maar wel zonder ze te verplichten!!!!!
Hier zit het verschil met mij en het VWS,daarom ben ik nu uit dat VWS gestapt en kan alzo mijn eigen weg opgaan,namelijk met arme mensen te helpen en terug wat hoop en zin aan hun leven te geven
Dus echt beroepsdopper kan volgens mij ook niet
Ik hoop echter wel van harte dat de mensen van het VWS hun mooie strijd die zij zeker voeren wel blijven verder zetten,en geloof mij vrij dat de mensen bij het VWS een goude hart hebben zoveel is duidelijk
Duveltje382
|
Er zijn nu eenmaal van die rare snuiters die vinden dat iedereen recht heeft op een behoorlijke job met een behoorlijk salaris.
En als er al beroepsdoppers bestaan, dan is dat waarschijnlijk ook deels het gevolg van het ontbreken van zulke professionele minimumvoorzieningen.
Verder vind ik het jammer dat je het VWS verliet, maar het is natuurlijk je volste persoonlijke recht.