Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Verhofstadthater
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Verhofstadthater
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Dit is het soort dialectiek dat voor Abramis, Verhofstadhater en Co, wèl deontologisch verantwoord is. Piano, je hebt het zelf gezocht. zeggen ze dan. Als ik straks omkom in de rokende puinen van mijn flatje, zullen ze zeggen: wir haben es nicht gewsst 
|
Nu doe je het weer!
Wat Abramis betreft, je citeert verkeerd, wat je bij anderen zaken ook wel eens durft te doen.
Fout twee: wie zegt dat ik achter dergelijke uitspraken sta? Wat ik wel zeg, is dat je het ergens kan VERSCHONEN (wat niet gelijk staat met goedkeuren) als je jouw tactiek begint te begrijpen.
Denk misschien eens na voor je je constant als slachtoffer op dit forum wil profileren.
|
Ik herhaal: ik ben geen slachtoffer. Een slachtoffer heeft reeds schade geleden en/of kan zich niet verweren. Ik ben geen van beide.
Ik illustreer gewoon de bekende tactieken van extreemrechts en Blokaanhangers, hoe ze trachten de discussies die ze nooit kunnen winnen, op hun bekende intimidatiebreaks trachten te boycotten.
|
En waar beginnen Abramis en ikzelf te boycotten? En wie zegt dat wij geen debat kunnen winnen? Dat is jouw perceptie van de feiten man! 
|
Je gaat systematisch elke discussie ten gronde omtrent het Vlaams Blok, altijd uit de weg. Ik kan dus niet oordelen of jouw perceptie al dan niet correct is.