Los bericht bekijken
Oud 13 oktober 2003, 22:39   #78
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Ik ben helemaal geen slachtoffer, tenminste ik voel dat zo niet aan, tenzij morgen hun dromen werkelijkheid zouden worden, maar dan zal ik het ook niet meer kunnen uittypen. Ik probeer alleen deze lieden die zich beledigd voelen omdat ze ooit door mij van mestkeverderij werden beschuldigd, en daardoor alle gevoel voor werkelijkheid zijn kwijtgeraakt, zich thans als correcte moraalridders van Vlaanderen opwerpen, en alles goedvinden wat kritikasters op het Blok zoals ik, voorgoed de mond doen houden. Neem het van me aan, er zijn er voor minder van het net verdwenen. Je hebt er geen idee van hoe grof het er aan toe gaat op PI.
Maar u beledigt dan zelf wel mensen om zelf de moraalridder uit te hangen. Nogmaals, ik zie geen verschil in de debat-tactieken die u aanklaagt en de tactieken die u zelf gebruikt.

Trouwens, ik ben in het verleden al gaan kijken op PI, en het is daar niet mijn ding. 8)
Nee, je hebt geen gelijk, zie mijn laatste bericht hierboven.