Los bericht bekijken
Oud 13 oktober 2003, 22:39   #79
Verhofstadthater
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Verhofstadthater
Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door abramis brama
Citaat:
Ik herhaal: ik ben geen slachtoffer. Een slachtoffer heeft reeds schade geleden en/of kan zich niet verweren. Ik ben geen van beide.

Ik illustreer gewoon de bekende tactieken van extreemrechts en Blokaanhangers, hoe ze trachten de discussies die ze nooit kunnen winnen, op hun bekende intimidatiebreaks trachten te boycotten.
Dat moet je nu echt eens uitleggen. Het zal me benieuwen. Dus omdat wij twee je er even op wijzen dat je discussietechniek nogal provocerend kan zijn, zijn wij hier het toonbeeld van "extreemrechtse itimidatietechnieken" of zo ?
Ja precies. Had je dat dan nog niet door?

Karel Ditler zei het zo: "Als je de geesten niet kan winnen, sla dan maar op de hoofden." Dat is hoe je in essentie de debattechniek van het Vlaams Blok kan samenvatten. En ik geef het grif toe: ze doen goed hun best en ze hebben al aardig wat van intelligente deelnemers weggejaagd.

Een voorbeeld:
Als een braaf onderwijzeresje dat voor de eerste keer op PI-forum wat durft te schrijven, en je haar een paar keer gaat dreigen zo in de stijl van: 'ei, stoem waaif, kop toe, of ik klopp'm toe', kan je wel verwachten dat dit niet voor elke nieuwkomer een signaal of een stimulans is, om het nog eens te proberen.
Ja, maar ik ben ook al verschillende malen met Radicaal in stokken gekomen. Jij denkt dat elke Blokker identiek is. Wat een fascistische gedachte.
Nee, niet identiek, de ene krapuleuzer dan de andere misschien.

De kwaadaardigheid zit vervat in de partijdoctrine en het programma van het Blok. Mensen die voor zo'n partij kiezen, of het er voor opnemen, zijn insé misdadig te noemen. Het feit dat ze zich nog niet bezondigd hebben aan criminaliteiten, of misdaden tegen de mensheid, betekent niet dat ze er niet ooit toe in staat zullen zijn.

Het Vlaams Blok is een georganiseerde criminele organisatie, die bij wet moet verboden worden en haar kader buiten de wet moet gesteld worden. Dit citaat van me, heb ik al in 1995 op het net gezet, en ik heb dat nog nooit moeten terugnemen.

Ik kan me best voorstellen dat bepaalde lieden zich hier niet mee akkoord kunnen verklaren, maar dan moeten ze argumenteren, en niet dreigen om mijn huis in de as te leggen. Nooit heb ik jullie horen protesteren tegen zulke zaken, en d�*t is precies wat jullie medeplichtig maakt.
Hoe kan ik -of Abramis- nu deftig beginnen argumenteren tegen iemand die ons al in se als criminelen beschouwt?
Verhofstadthater is offline   Met citaat antwoorden