Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro
En ik ben eens mee een vluggertje naar hun programma aan het kijken en ik las opeens dit;Elke jongere tot 23 jaar moet leren óf werken. Geen jongere mag de school verlaten zonder diploma?????.
|
Flauwekul. Het betekent dat ze ernaar streven de jeugdwerkeloosheid en schooluitval terug te dringen. Als je geen baan hebt zit je op school (om je kansen op de arbeidsmarkt te verbeteren).
Citaat:
Dzjeezes.
Ik denk dat heel veel nederlanders al helemaal niet weten waar die partij voorstaat.
|
Yep, we zijn massaal dom geworden.
Citaat:
En wat bedoelen ze met dit in feite;De identificatieplicht wordt afgeschaft???
HUG?
|
Dat een kind van dertien dat buitenspeelt zich niet meer op eerste aanvraag hoeft te identificeren.
Citaat:
Dan dit;We geven niet nog meer geld aan Brussel???
Weet iemand wat ze daarmee bedoelen?
|
Brussel=EU.
Nederland is de grootste nettobetaler van de EU. SP is tegen de europese grondwet.
Citaat:
De regels voor reclame voor lenen worden aangescherpt en geldleenreclames op radio en tv verboden???
Vind ik beetje belachelijk.
|
Bepaalde armoede is in Nederland toegenomen en er zijn zgn. voedselbanken ontstaan. Onderzoekt heeft aangetoond dat dat voornamelijk komt door mensen die te makkelijk geld hebben geleend tegen te hoge rente die ze nu niet meer kunnen terugbetalen. De VVD (liberalen) hebben een soortgelijkvoorstel. Is niets belachelijks aan.
En nu stop ik met het verdedigen van het SP-programma. Bwaah.