Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dejohan
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke
Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Citaat:
Nee, dat hij universiteitsstudent is toont dat niet elke blower een mislukkeling is. Ik heb trouwens als blower mijn studies ook afgemaakt, met onderscheiding, zonder te bissen.
Btw, met een cannabisgeur gaan solliciteren  Wat voor idee heb jij eigenlijk van blowers? Beschrijf jou beeld van de blower eens.
|
Iedereen kan universiteitsstudent worden!
Dus volgens jou mag iedere student blowen zoveel hij wilt, het zal een positieve invloed hebben op zijn studieresultaten! 
|
Ja, zo moet je het doen: verdraai snel wat ik gezegd heb, en lach dan hard met je eigen verzinsels.
Je maakt alleen jezelf belachelijk hoor.
|
Maakt hij zich belachelijk?? Wie is hier blijkbaar trots dat hij als blower door zijn studies is geraakt?
|
Dat 'trots zijn om blowend af te studeren' heb jij erbij gedroomd.
Toon eens waar ik gezegd heb dat blowen een positieve invloed heeft op je studieresultaten?
|
ge zijt precies zo blij te kunnen zeggen dat ge tijdens uw studentejaren ook blower was?
|
Dat verzin jij er bij. Ik wil gewoon aantonen dat een blower perfect kan afstuderen en een succesvol leven kan leiden. Zoals ook iemand die weleens een pint drinkt perfect kan afstuderen een een succesvol leven kan leiden. Dat blowen heeft er geen verdienste aan, maar het één sluit het ander ook niet uit.