Carlgustaaf: ik heb dan ook mijn diploma in het nederlands gehaald en niet in het engels. Ja typisch, ik heb een schoon diploma gehaald doordat ik brains heb maar neen, tis gekocht van een vervalser hé.. Want een allochtoon die een hoog diploma heeft, dat kan toch niet??
Wat voor diploma ik heb: kom het inzien.. Je mag van mij.. Allensinds, het gaat jouw niveau te boven.. Mijn nederlands gebrekkerig?? helemaal niet, als ik wat dialect wil gebruiken of wil afkorten, dan is dat mijn zaak maar ik praat perfect AN! En om maar te zwijgen van jouw nederlands.. Ooit gehoord van de nieuwe spelling?? En euh .. Wat die 72 maagden betreft: ik gun mijn man dat .. Ik heb zoveel liefde voor mijn man dat ik hem dat gun in het hiernamaals.. heb jij er last van?
Bobke: teneerste ben ik jouw schat niet. Tentweede vind ik mensen niet minderwaardig: dat is uw taak.
Of beter die van heel veel op dit forum. Allochtonen zijn niets waard zo denken jullie. Maar daar liggen wij niet wakker van. Wij hebben mensen zoals jullie niet nodig..
|