Los bericht bekijken
Oud 25 november 2006, 22:31   #328
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Jezus was ook een Jood. Echter, hij verspreidde zijn verhaal over de hele wereld nadat hij leerde de heidenen en de niet-Joden ook te helpen.
En het lijkt me dat Mohammed nodig was om het verhaal te verbreiden. Volgens de Islam lopen er (geloof ik) nog steeds profeten rond, en leefden er volgens mij iets van 100000. Verbeter me maar als ik het fout heb, Samrah.
Mo zou niet nodig geweest zijn indien allah meteen zijn geloof wereldwijd verspreid had door het bij voorbeeld mee in te calculeren in de genetische structuur van elke mens.
Dat allahke de allerslimste daar niet aangedacht heeft ! Dat hij daar niet aangedacht heeft toen hij de aardbol uit zijn djeballah toverde tussen die miljarden melkwegstelsels in het universum. Wat zou zijn bedoeling trouwens zijn met die miljarden melwegstelsels? Staat de waarheid daarover ook in het Waarheidsboekske?
Waarom koos allah trouwens een analfabeet uit om zijn geloof te spreiden? Had het niet wat vredelievender gekund per schrift, ipv met het zwaard?
Online is offline   Met citaat antwoorden