Los bericht bekijken
Oud 25 november 2006, 23:48   #281
neutron
Banneling

neutron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MisterXYZ Bekijk bericht
Moest het zo zijn dat ik politiek iets te zeggen had, dan waren er al veel dingen verandert. Helaas dat is niet zo en dus kunnen we alleen maar aanzetten tot verandering. Ik heb de premier Verhofstadt al verschillende malen per e-mail op z'n kabinet verschillende ideeen gestuurd maar helaas zonder resultaat. en het antwoord dat ge terug krijgt is zoals altijd nietszeggend en naast de kwestie, precies dat hij schrik heeft om rechtuit te communiceren met z'n vraagsteller, ik dus!
De politiekers houden zich bezig met onbelangrijke kwestie en laten de belangrijke problemen rotten en waarom? Ik denk dat het door hun ingestelde cordon is en hun duidelijk in de weg staat om de serieuse kwesties aan te pakken!

In een land als Belgie, waar een particratie heerst en geen democratie, wordt alleen maar uitgevoerd wat de partij bonzen beslissen. Van een inbreng van de bevolking is er geen sprake en zolang als dit systeem over eind blijft zal er niets veranderen. Er zijn al mensen geweest die getracht hebben in de schijnwerper te komen met frisse ideeen maar helaas die zijn een vroege dood gestorven! Inderdaad zoals u zegt "hoog tijd dat er eens wordt nagedacht"
In Belgie moet er eens iets echt straf gebeuren voordat de politiekers in gang zullen schieten en zeker als het Vlaams Belang niet aan de macht mag deelnemen, zal er vrees ik niet veel veranderen!
wij zijn er mee bezig...
maar velen geloven het nog niet, erg hè?

www.neutr-on.be
neutron is offline   Met citaat antwoorden