Los bericht bekijken
Oud 26 november 2006, 05:15   #471
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Samrah Bekijk bericht
Circe.. Mohamed vzmh heeft dit nooit over vrouwen gezegd, je verkoopt onzin en ik doe niet mee aan die dingen.. Ik ga mij niet verlagen tot jou niveau dus verkoop je onzin maar ergens anders. Als het je bedoeling is om Onze Profeet vzmh slecht te maken, dan ga jij daar heus niet in slagen, niemand zal daar in slagen!
In één of andere thread heb ik je er al vriendelijk op gewezen dat ik in verband met islam nooit dingen poneer die ik niet werkelijk weet en kan bewijzen.

Ik weet niet of je het door hebt, maar door mij nu al een keer of drie "leugenaar" "onzinverkoper" of "achterlijk" te noemen, terwijl ik telkens gewoon de exacte teksten uit JOUW heilige boeken aanhaal, maakt je wel tot een "kieken zonder kop"! Iemand die zijn eigen religie totaal niet kent en totaal niet weet achter welke profeet of godheid ze aanloopt!

Ik heb hier al verschillende malen de betreffende hadith over het mankement in de hersenen van moslimvrouwen gepost. Maar jij leest dit niet nietwaar? Je "volgt" je religie zonder dat je je eigen teksten kent!

Ik plaats hier eerst een vertaling gemaakt door "nina" van Faithfreedom: noteer dat het een Sahih hadith is:

Sahih Bukhari, volume 1, boek 6, nr 301:

Quote:Verteld door Abu Said Al-Khudri:

Op een keer ging de apostel van Allah naar de Musalla (om te bidden) voor het 'Id al Adha of Al-Fitr-gebed. Hij passeerde de vrouwen en zei: 'O vrouwen, geef aalmoezen, want ik heb gezien dat de meerderheid van de bewoners van het hellevuur jullie (vrouwen) waren.

Ze vroegen: 'Waarom is dat zo, apostel van Allah?' Hij antwoordde: 'Jullie vloeken de hele tijd en zijn je echtgenoten niet dankbaar. Ik heb niemand gezien die zwakzinniger in intelligentie en godsdienst is als jullie. Een voorzichtige, gevoelige man zou door sommigen van jullie aan het dwalen kunnen worden gebracht.'

De vrouwen vroegen: 'Apostel van Allah, waarom zijn wij zwakzinnig wat betreft intelligentie en godsdienst?' Hij antwoordde: 'Is het geen bewijs genoeg dat het getuigenis van 2 vrouwen gelijk staat aan dat van 1 man?" Ze antwoordden bevestigend. Hij zei; 'Dat is het bewijs dat ze achterlijk zijn wat betreft intelligentie. En is het niet waar dat vrouwen niet mogen bidden of vasten tijdens hun menstruatie?" De vrouwen antwoordden bevestigend. Hij zei: 'Daarom zijn hun vermogens op het gebied van godsdienst beperkt'.

en nu de engelse versie, (vertaling goedgekeurd door het MOSLIM DEPARTEMENT van de universiteit van California):

Volume 1, Book 6, Number 301:

Narrated Abu Said Al-Khudri:
Once Allah's Apostle went out to the Musalla (to offer the prayer) o 'Id-al-Adha or Al-Fitr prayer. Then he passed by the women and said, "O women! Give alms, as I have seen that the majority of the dwellers of Hell-fire were you (women)." They asked, "Why is it so, O Allah's Apostle ?" He replied, "You curse frequently and are ungrateful to your husbands. I have not seen anyone more deficient in intelligence and religion than you. A cautious sensible man could be led astray by some of you." The women asked, "O Allah's Apostle! What is deficient in our intelligence and religion?" He said, "Is not the evidence of two women equal to the witness of one man?" They replied in the affirmative. He said, "This is the deficiency in her intelligence. Isn't it true that a woman can neither pray nor fast during her menses?" The women replied in the affirmative. He said, "This is the deficiency in her religion."

http://www.usc.edu/dept/MSA/fundamen...ml#001.006.301

En wie verkoopt er nu onzin en wie heeft nu een mankement in haar hersenen Samrah?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 26 november 2006 om 05:18.
circe is offline   Met citaat antwoorden