Als ik een beter betaalde baan zou krijgen, in de grootorde van 3000eu in de maand .. en dan nog alle "french Benefits" van politieker te zijn... dan kan dit kot, wat nog net geen krot is(sorry,maar we mogen niet serieus modernizeren, door de zonevreemdheid) den boom in, verliezen op de verkoop kunnen ons dan wel gestolen worden.
Maar ik verdien niet zoals een politieker, ik ben eentje die de politiekers betaald, 47% van mijn loon verdwijnt direct...
Ik heb al gemeld dat de dame de letter van de wet niet geschonden heeft.Maar wel al het vertrouwen in haar niet 1 maar 2 keer publiekelijk beschaamd heeft.
Dus als je mij wil pakken op onvriendelijk ten opzichte van een medemens.. Je hebt gelijk, ik heb een gloeiende hekel aan alle politici en een afkeer van bureaucratie.
Wat het Vlaams Blok beoogde is wel gelukt, een wig te drijven in de verhakkelde Agalev rangen, en de kleurencomposiet dat het Antwerps stadsbestuur een schimmelgroene vlek bij te bezorgen.
En een 2de ding wat gelukt is ,een discusie op gang brengen waar de prioriteiten van het Openbaar Centrum voor Maatschappelijk Welzijn herbekeken worden.
Is het een openbare instelling die achtergestelde personen of gezinnen moet helpen?Of een instelling die niet meer is dan een vehicle om de toplui en vriendjes te vertroetelen?
Ikzelf ben van mening, dat wat deze situatie betreft, de wet misschien niet geschonden is,maar wel dat een persoon die een machtpositie en waarschijnlijk sentiment en luiheid heeft gebruikt om een woning te betrekken die in alle geval een betere bestemming kan hebben.
Metser, dat multiculturele gezwets van je is wel helemaal een aanfluiting vind ik persoonlijk.
Citaat:
En dan wordt er nog voorbijgegaan aan het feit dat het OCMW (en huisvestingsmaatschappijen)niet gediend zijn met ‘gettovorming’ van (sociaal-) armen. Er wordt gestreefd naar een mix van alle sociale lagen (en dus inkomens).
|
Mensen met voldoende inkomen zorgen voor zichzelf, en hoeven dus niet naar een instantie te stappen die gaat dicteren welke buren je gaat hebben.
Gettovorming is een natuurlijke gebeuren, soort zoekt soort is geen ijdel spreekwoord.Of zie jij morgen Verhofstad in in Sint Joost ten Node gaan wonen?Of eentje van de Monarchie in Schaarbeek?Spin doctor Slangen in Borgerhout?En dat in een woning die het straatbeeld niet verstoort door eruit te zien als een versterkte burcht?
Die Mixing formule :cement werkt niet zoals mensen hoor.