Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dies
Over de intenties van het Vlaams Blok ga ik mij niet uitspreken daar ik deze niet ken, maar het is inderdaad hun en uw goed recht om zich vragen te stellen. Het is echter ook een feit dat er wettelijk gezien helemaal niets te verwijten vatl aan het adres van C.Pauwels en al de rest is dus gezever en weinig tot niets ter zaken doende. Dit zijn dan ook de laatste woorden die ik vuil maak aan dit onderwerp, want wil u dit vermijden dan schaft u gewoon het ganse OCMW af en dan is het probleem opgelost. Of u moest er gewoon een probleem bij hebben dat de dame goedkoop een 'woning' huurt, maar dat zou ook het geval kunnen zijn wanneer dit geen OCMW-woning was, dus soit.
|
Zeer juist Dies, dergelijke zaken hebben geen of weinig belang i.v.m. bestuur. Maar een mug op een olifant slaan als de olifant niet in de goede richting loopt heeft weinig zin. Je moet ervoor zorgen dat de olifant in de juiste richting loopt, (als die al verkeerd loopt) zonder doelbewust en gemakkelijkheishalve de mug dood te kloppen. (metaforisch)