Los bericht bekijken
Oud 27 november 2006, 17:03   #107
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door StevenNr1 Bekijk bericht
Het is niet omdat je rechten kan studeren, dat je ook elke dag dezelfde acht vaak (zonder diploma zeker) onderworpen uren, kunt kloppen.
Verstandelijke capaciteiten imiliceren hoegenaamd niet het aankunnen van stress, een bepaald ritme, gezag, 'materiejacht', cijfertjes staren, ...
(Waarmee ik niet zeg dat dat op die persoon van VWS allemaal van toepassing is uiteraard.)
En de wil tot werken lijkt u te interpreteren als de wil tot maatschappelijk gewaardeerde arbeid. Ik zie het toch iets ruimer, als een moeder voor haar kinderen zorgt, een man zich met zijn eigen moestuintje bezighoudt, een gepensioneerde jarenlang voor zijn zieke echtgenoot zorgt, een bepaald iemand slechts deeltijds wil werken maar dat niet doet daar ie er minder zou door verdienen dan met een werkloosheidsuitkering, ... willen die mensen dan niet werken, werken zij niet?
Ik blijf het moeilijk hebben dat ze zeer arme mensen ontraden om te gaan werken,we hebben hier niet zo lang geleden nog een topic gehad rond http://forum.politics.be/showthread.php?t=46701 Wat genoeg zegt hé Steven