Los bericht bekijken
Oud 28 november 2006, 02:38   #10
pekka_123
Provinciaal Gedeputeerde

pekka_123's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Dat roken op openbare plaatsen verboden is vind ik positief.
Maar het zou dan wel leuk zijn moest men enkele deftige voorzieningen treffen voor de rokers. Waarom zijn bv. de wagons voor rokers verdwenen? Daar kwamen toch geen niet-rokers inzitten...
Citaat:
De conducteur heeft ook recht op een rookvrije werkvloer. Sigaretten rook tast ook de binnenbekleding van de wagons aan. Ik denk niet dat er één van de rokers zich vrijwillig zou opgeven om deze schoon te maken
En neem nu het verbod op roken op de werkvloer ..... 1 van de argumenten was dat het zoveel tijd in beslag nam om een sigaretje te roken , en dat was niet produktief ... Nu heeft bijna elk bedrijf een rookhokje dat meestal op een grote afstand staat waardoor de rokers nog eens 5 minuten moeten wandelen. nog minder produktief .
Citaat:
Een argument te meer om rokers minder loon te geven een tweede argument is dat ze vlugger ziek worden
En eigenlijk vind ik dat roken op de werkvloergedoe maar niks , ik rijd met een vrachtwagen en eigenlijk mag ik daarin ook niet roken . Zie je me elke keer al stoppen om er eentje op te steken ???
pekka_123 is offline   Met citaat antwoorden