Los bericht bekijken
Oud 28 november 2006, 09:35   #7
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Benieuwd naar illwill zijn waterdichte mening hierover. Niet dat ik verrast zal zijn ofzo, maar toch...
Mijn mening is nogtans heel simpel. De criminelen behoren in de gevangenis, zonder pardon. Velen denken waarschijnlijk weer dat het om een rasistische actie gaat terwijl 2 van de 4 agenten zwart waren.
Punt is dat dus de criminelen achter slot en grendel moeten komen en indien de agenten geen reden hadden om te schieten waren zij het. Natuurlijk geven velen de agenten weer de schuld terwijl ze er opnieuw niet bij waren.
Zulke incidenten zijn in het verleden meermaals gebeurt. Ik kan me herinneren dat een groepje agenten een zwarte man hardhandig oppakten, natuurlijk weer een geroep en getier over rasisme ed., wat bleek achteraf...dat deze beste man een agent door te willen vluchten opzettelijk heeft doodgereden. Als je verwacht dat men je dan nog vraagt om je handen op de rug te doen...tja sorry maar... Toen dit nieuws naar buiten kwam werd het oppeens weer heel erg stil. Niemand heeft toen nog een reactie gegeven in de vorm van "tja we hebben te snel gereageerd terwijl we alle fieten niet hadden om een oordeel te vellen"
Ook nu, wacht alle feiten af voor er weer geschoten word.
illwill is offline   Met citaat antwoorden