Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door abramis brama
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door abramis brama
Allez, overnieuw, want dit was geheel off-topic.
|
Stel maar een politiek item voor, want in dit geouwehoer heb ik geen zin in. En de moderators op dit forum houden niet van van dat geneuzel.
Tweedens neemt het teveel tijd in van me, tijd die ik voorlopig niet heb, vermits ik mijn tijd tussen studeren en mijn website verdeel.
Maar na nieuwjaar mag je deze discussie gerust weer aanvatten, maar dan wel in private message. Ik sta hier niet graag met m'n gulp open snap je 
|
Waarom zou je met je gulp openstaan indien we nu eens echt praatten over 'discussiestijlen' ? Dat begrijp ik niet...
P.S. : mag ik "in dit geouwehoer heb ik geen zin in" opvatten als "deze discussie ga ik liever niet ten gronde aan" ?
Ik snap je echt niet, Hugo. Eergisteren zeg je nog dat wij discussies zouden ontwijken, en nu ... (vul zelf maar aan) 
|
Ik heb geen zin om te praten over discussiestijlen, ik heb er al over gezegd/geschreven wat ik ervan denk, en jij hebt gezegd dat je het niet met me eens bent. Als jij je blijft associëren met je makkers op PI-forum, kan ik daar maar weinig aan toevoegen. Subject closed.