Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2
Dat kan best zijn, maar toen ik mijn graad aan het behalen was in Cultuurwetenschappen aan de open universiteit Nederland kostte mij dat 4 �* 8 duizend Belgische Frankskens per maand aan cursussen. Een beetje afhankelijk van het studietempo en de tentamens.
Dat kon ik mij als dopper en huisman alleen veroorloven omdat mijn vrouw de kost ging verdienen in die zalige tijden.
Genoteerd mag ook zijn, dat mijn Nederlandse collega-doppers deze cursussen gratis kregen. Ze werden betaald door de Nederlandse Staat om te studeren...
|
als je op onze site even gaat kijken zal je daar de nieuwe rubriek volksuniversiteit aantreffen. Daar willen we binnenkort bij wijze van pilootproject een gratis online-volksuniversiteit starten. Bij ons gaan dan de ervaringsdeskundigen professor zijn maar meteen laten we ook zien wat er mogelijk is via internet. We hopen dan vervolgens dat het idee door de universiteiten ofzo overgenomen wordt zodat iedereen gratis of voor weinig geld thuis universiteit kan volgen.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
|