Los bericht bekijken
Oud 28 november 2006, 13:16   #5
FRoNT-international
Lokaal Raadslid

Standaard

Beste An

Indien u een probleem heeft met de maatschappij dan mag u die vraag stellen aan het OCMW. Dat zegt de wet en dat propageert zeker het ocmw-sint-niklaas in overvloed. Bekijk maar eens hun site! Zo probeer ik al 25 jaar om grondwettelijk, zeg maar menselijk, gelijkwaardig behandeld te worden in het kader van de bestaansminiumwet. Het enige dat onze leiders, vooral de rood-groene, reeds bereikt hebben is de naamsverandering in leefloon. Als getuige van de Mitterrand-omwenteling tot en met ex-medestander van triangel(eerste D-dag in A'pen) is het des te pijnlijker te moeten constateren dat bovenstaand recht nu pas en dan nog via de kiesuitslag van 08-10-06, tot stand kan komen als VB-fractie van sint-niklaas(agendarecht via 11 v/d 39 zetels) dit(rechtmatige werking v/d ocmw's) op de gemeenteraad wil brengen.

Daarenboven wil het ocmw-9100, bovenstaand wetende, mij nog steeds niet (voorafgaand) aanhoren op hun voltallige raadszitting, gezien de meerderheid (allen?) er vanuit gaan dat het cordon! rond FRoNT-international(vraag het maar aan oud-lid Q) , naast dit? rond het VB, dan ook definitief van onderuit, vanuit de goot, doorbroken wordt(voorgoed verdwijnt). Het is trouwens niet voor niets dat Jef Sleeckx nu (parallel?) tevens van op de straat een nieuwe partij wil starten.
Veel succes trouwens. Ik & FRoNT zijn tot elk overleg bereid.
FRoNT-international is offline   Met citaat antwoorden