Los bericht bekijken
Oud 29 november 2006, 12:58   #477
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IlluSionS667 Bekijk bericht
Leg me dan eerst eventjes uit wat bijvoorbeeld het doel van rechtshandigheid is?

Ongeacht of rechtshandigheid of linkshandigheid een doel hebben, ik heb er alleszins geen probleem mee om mijn eigen linkshandigheid als afwijkend te zien. Ik heb er geen probleem mee als een wetenschapper zou zeggen dat linkshandigheid een ziekte was.

Heb je een punt? Hoe is jouw stelling ook maar enigszins een antwoord op de mijne?
Zou je er een probleem mee hebben om minder rechten te hebben dan rechtshandigen? Zou je er een probleem mee hebben om voortdurend het voorwerp van discriminatie te zijn? Zou je er een probleem mee hebben om voortdurend het voorwerp van laag-bij-de-grondse grapjes te zijn? Zou je er een probleem mee hebben om vervolgd te worden? Om veroordeeld te worden? Om zelfs de doodstraf te krijgen? Als de maatschappij ooit beslist om linkshandigheid als immoreel te beschouwen, dan kan je maar beter met een verdomd goede uitleg voor je afwijking voor de pinnen komen. Wordt de link enigszins duidelijk?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IlluSionS667 Bekijk bericht
Details zijn al eerder in deze draad besproken.
Niet alleen in deze draad, for that matter...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden