Los bericht bekijken
Oud 30 november 2006, 19:48   #6
Sinistra
Banneling

Sinistra's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Geregeld komen zij die geloven dat de aanslagen van 11/9/2001 in New York en Washington inside-jobs waren af met het "argument" dat Larry Silverstein "enorme winsten" heeft gemaakt dankzij de aanslagen.

Vandaag was dat weer eens het geval:

Ik heb er meermaals naar gevraagd, maar nooit heeft iemand kunnen uitleggen waar of hoe Silverstein deze "enorme winsten" heeft gemaakt.

Verder dan verwijzen naar een "monsterbedrag" dat hij van de verzekering zou hebben gekregen komen ze nooit.
Steevast wordt "vergeten" dat de gebouwen weg zijn, en dat het "monsterbedrag" verre van genoeg is om ze te herbouwen (of om gelijkwaardige gebouwen neer te zetten). Ook de details van de lease (en niet de aankoop) worden "vergeten".

Dit is een tijdje geleden heel gedetailleerd aan bod gekomen in één van de threads, kennelijk tevergeefs.

Ik stel voor dat deze thread uitsluitend over Silverstein's financieel plaatje zou gaan.
Geen gesmolten staal, geen "pull it", geen NWO, geen OBL, geen NIST, alléén het financieel plaatje van Silverstein.

De bal is in de kamp van zij die steeds opnieuw beweren dat Silverstein dankzij de aanslagen "enorme winsten" heeft gemaakt. Wie neemt de handschoen op en bewijst dat, uiteraard rekening houdend met alle elementen, inclusief de vernietiging van de gebouwen.

(En mocht iemand denken: "daar is ze weer met 9/11", dit is de allereerste thread over 9/11 die ik hier open. Ik hoop echt dat wie aan deze thread wil bijdragen zich sportief bij het onderwerp houdt. Er zijn meer dan genoeg andere threads over alle andere aspecten van 9/11.)
Het enige waar die zogenaamde NWO'ers bindt is hun haat tegen democratisch rechtse regimes zoals dat van Bush en hun voorliefde voor antisemitisme en achterlijke linkse dictaturen.
Sinistra is offline   Met citaat antwoorden