Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Was dit van turk4ever?
Citaat:
:"haha. De Nederlandse meisjes die ik heb geneukt zeggen dat Turken veel beter in bed zijn. Een meisje die waar ik iets mee heb gehad is nadat ik het had uitgemaakt een moslim geworden en wil nu met een Turkse man trouwen. Ik ben ook een keer naar een parenclub geweest. Ik was daar de vrouwen plat aan het neuken terwijl de Nederlandse mannen alleen aan het kijken waren. Ik heb vaak 7 orgasmes op een dag. Geen enkele Nederlander kan dit. Dit komt door de hormoonhuishouding. Turkse mannen hebben veel meer testosteron dan Nederlanders. Dit kun je zien aan onze beharing en agressiviteit. Nederlandse mannen voelen zich bedreigd door ons.
Meer nog, het is een publiek geheim dat de Turkse man het grootst geschapen is van alle mannen. Ze hebben een lul van minstens 40 cm. Het is bij hen zelfs zo dat ze wel besneden moeten worden, anders liepen ze er de hele tijd op.
En nu een inleggertje dat ik al eerder had verwacht... Ik heb vaak 7 orgasmes op een dag En werken?
|
fameus pubergelul...
Die 7 orgasmes wil ik nog wel geloven  voor een puber..., maar die 40 cm, wie wil daarvan? een vagina is +/- 12cm diep, rest dus 28cm die juist als handvat junnen dienen...  Nog geen vrouw tegengekomen die dat wenste, integendeel: met een man van normale afmetingen kan een vrouw al flink pijn hebben als die man niet voorzichtig is.
Jr hebt nog veel bij te leren op dat gebied 
|
Euhm, dat van die 40 cm. kwam van mij he. Ik wou zijn uitspraak over zijn 7 orgasmes en Turkse mannen hun beharing en aggressiviteit even in het belachelijke trekken.
Misschien had ik beter gezegd dat het spijtig voor de Turkse mannen was dat ze zo klein geschapen zijn, dan had ge ons Turk4everken gehoord denk ik.