Los bericht bekijken
Oud 17 oktober 2003, 19:38   #131
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door abramis brama
Waarom maak je je er dan zo druk over ? Dat is net hetzelfde alsof ik me druk zou maken in het feit dat morgen de zon wel eens op de aarde zou kunnen vallen. Onmogelijke dingen vrees ik niet, en meer zelfs : ik hou er zelfs geen rekening mee.
P.S. : vooral op die vetgedrukte vraag zou ik graag een antwoord horen.
Eerst en vooral verwerp ik uitdrukkelijk de programmateksten zoals die nu door het Blok worden aangeprezen en zoals die ook via hun website te verkrijgen zijn.
Voor het echte programma van het VB wendt U tot Piano en 'De Morgen'.
Precies. Ps: is dat al wat je te zeggen hebt op deze repliek?
Inderdaad. Je zegt 1000 maal hetzelfde, moet dat 1000 maal weerlegd worden? Het Vlaams Blok zegt wat de meerderheid van de Vlamingen denkt. Zelfs 'God' Steve Stevaert, 'democratisch' gemaakt door de TV, heeft gedurende laatste kiesstrijd meerdere standpunten verdedigd die dichter bij het VB staan dan bij SPa. Onder meer strengere snel-Belgwet. En meer Vlaamse bevoegdheden. Na de kiezing was hij alles vergeten.
Wat is dan het programma van de SPa?
En wat is het programma van de VLD? Een mix van Leduc, Smagghe en Coveliers? Of is het een mix van Quickenborne, Vankrunkelsven en de kamervoorzitter?
Het VLD-congres keurde confederalisme goed, maar de partijtenoren verklaarden nadien dat het niet telde. Nogmaals wat is hun programma?
En bij CD&V heb je Luc Vandenbrande en aan de andere kant Sabine de Bethune. Wat is hun (echt) programma?
Piano, je moet je blik een beetje verruimen en den volke openbaren wat het echte programma is van al die partijen, je hebt er blijkbaar een speciale aanleg voor.
luc broes is offline   Met citaat antwoorden