Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ozymandias
Ik zie geen concentratiekampen.
|
Ik zie gewoon iemand die een eed aflegt. Die groet is voor mij geen Hitlergroet.
Citaat:
Niet dus. Zo sta ik toch nooit, dus dat is al op z'n minst de hele bevolking
-1.
|
Als u iets aanwijst en iemand neemt daarvan een foto, wel op foto zou dat wel een Hitlergroet gelijken.
Citaat:
En waarom ze nog niet is opgepakt ? Zoiets gaat niet zo vlot bij verkozenen. Daar is ook niemand echt happig op.
|
Zoiets gaat wel vlot. Een gemeenteraadslid is niet politiek onschendbaar. Ze heeft niets misdaan, er is enkel een insinuatie van tegenstanders.
Citaat:
Ze zou wel opgepakt zijn geweest als hier geen enkele twijfel over mogelijk was. Als ze luidkeels zou roepen "Heil Hitler", haar hakken tegen elkaar zou tikken en haar arm fier de hoogte in zou steken. Dat doet ze niet.
Ze doet het zo, zodat diegene die zouden willen zien dat er meer mensen de hitlergroet brengen gelukkig zijn, en ze haar toch nog kan verdedigen tegen diegenen die toch iets meer naar het centrum neigen. Doet je dat niet aan iets denken ? Het hele standpunt van het Vlaams Blok tegenover de extreem-rechtse organisaties is precies hetzelfde. "We hebben er niks mee te maken (als jij dat liever niet wilt zien)".
|
Ofwel is het een eedaflegging ofwel een Hitlergroet.
Dat er mensen uit extreme kringen Vlaam Belang steunen is net normaal als er mensen uit andere extreme kringen SPa steunen of een andere partij.
En ik hoor de kritiek al vanuit het rechtse kamp. En stel, *stel* dat jullie gelijk hebben en hier is geen enkel referentie naar een hitlergroet, dan moeten jullie toch op z'n minst toegeven dat mevrouw niet vooraan de rij stond toen het gezond verstand werd uitgedeeld.[/quote]
Fout, het gezond verstand is bij de tegenstrever ver te zoeken.